karlskrona och bowling

Sry att jag nt hann skriva nått igår, men jag hann nt!
Igår var jag iaf i karlskrona med min syster :) 
köpte mig 2 tröjor, jeanstights och ett halsband (:

Sen vid 6 åkte jag o bowlade med brudarna ;)
Massa skoj, vi hade egentligen bokat i 2 timmar, fast vi slutade typ en halvtimme innan :P
Så då gjorde vi lite annat ist :)
Tack iaf för kvällen tjejer :D <3

Och btw, jag ser lite skev ut på bilden (a)  men det var den ända bilden sara ville va med på! :) haha


Och nu har jag bråttom, för nu ska jag strax te stan med johanna ;)
Vi hörs, 
           /pussss

Kommentarer
Postat av: najs

har du skinntights på dig? :)

2009-12-29 @ 19:00:00
Postat av: sarakroon

nej, lack ;)

2009-12-29 @ 20:04:01
Postat av: najs

vad är lack då?^^

ser jävligt sexigt ut i alla fall på dig snygging. ;)

2009-12-30 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0