klaaaar ;D

Sådär, nu har jag varit duktig och städat rummet lite ;)  har dammat, dammsugit och bäddat rent i sängen! Trodde typ jag skulle få en allergichock av allt damm elr nått.. haha, Inte okej!  menmen, nu är här rent som aldrig förr (a) hehe.

Så nu förtjänar jag en välbehövd dusch :D



En liten del av mitt rum!  mer får ni inte se ;)  jag har ju tex även en bokhylla,  ett skrivbord (med ingenting på)  ett annat litet bord..! hmm mja.. ;)  Bakom min soffa står även en till säng, som jag bara har slängt lite av mina saker på.. aja så nu vet ni lite hur mitt rum ser ut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

asså är d där mina sängläder??????

då kan du gå i döööööö!!!!!!

dem får du inte haaaaaaaa!!!

2010-08-07 @ 02:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0